torsdag 29. januar 2009

au i halsen

jeg har au i halsen. au! har følt at jeg holder på å bli forkjøla siden lørdag nå, men hakke blitt onkli' forkjøla.. hmm.. det er kaldt ute!

jeg vant i disney channel-julekalender'n! fikk vite det for en stund siden egentlig.. også skulle gaven min ha kommet for lenge siden! men den hakke kommet enda! det skulle vært her innen forrige onsdag! jeg sendte mail til dem for å klage, og da skreiv en svensk dame at jeg skulle "HÅLL UT :-)" bais! nå hår jåg hållt åt långå nåk!

hvelkensomhelstveis (anyways) ... jeg ville bare skrive dette refrenget fordi det er i hodet mitt hele tiden;

i miss you
i miss your smile
and i still shed a tear every once in a while
and even though it's different now
you're still here somehow
my heart wont let you go
and i need you to know
i miss you
sha la la la la-a
i miss you

jeg savner deg! (nei dette er ikke en gutt! det er bestefar, men for tiden er det mest en venn ... <3)

earl grey tea er godt!

jeg ønsker meg en sånn her, sånn hvis noen vil kjøpe en gave til meg!

habbitija for nå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
jeg er litt teit. jeg kan ikke noe for det :) jeg er litt kul. jeg kan ikke noe for det heller :)

Følgere