torsdag 22. januar 2009

gullkorn fra... øhm... Paris Hilton??

hahahahahhahaahahahahhah! jeg leste nettopp en litt ganske veldig kjempe sånn helt passe genial artikkel på msn-sia! hahahahahah! (igjen) http://msnno.starlounge.com/index.cfm?objectid=43884&imagenr=1 der er den! masse fine utsagn fra henne som f eks; "Jeg synes ikke at det er rettferdig at man fotograferer et nyfødt barn. Det har jo ikke valgt å la noen fotografere seg eller leve et slikt liv". Wow, hun er virkelig en smart og reflektert dame :)

også fant jeg ut at Lindsay Lohan visstnok er lesbisk. Noe jeg ikke hadde fått med meg før, og som ikke egentlig er så interresant heller. Men samma... Så veit vi det (eller så det det bare kødd, men det er sikkert sant kanskje).

Habbitija :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
jeg er litt teit. jeg kan ikke noe for det :) jeg er litt kul. jeg kan ikke noe for det heller :)

Følgere