tirsdag 20. januar 2009

please be mi-i-ine <3

litt englesk i hverdagen; gosh i just heard the most beautiful performance on youtube :') <3 please be mi-i-ine! by the jonas brothers of course. sry but i can't help the fact that i have OJD...

jeg driver å ser på thah laiv tsjætt vith thah jonas brothers fra 18. januar :)) jeg skulle egentlig være med! jeg hadde venta i en uke på å komme med for å få stilt noen spørsmål og sånn, men så fikk jeg ikke lov å være oppe! :'O jeg måtte legge meg! :( klokka var jo "baaaare" 23.18!!! også kom de på 23.26 baisedårliggjort du som bestemmer de dærre skjebne-ting-greiene! :@ for tenk! så veit alle det! (eller ikke egenltig alle, bare de som leser dette) veldig morsomt egentlig, en eller annen jente skrev inn på tsjætten; "OMG! seven hot guys in one room! hottie overload!" jeg er teit men jeg kjeder meg sånn er det bare

uansett, jeg anbefaler å se den hvis du er like ku(l) som meg! bare søk på channels på: "nickjonline" hun har hele tsjætten (eller chatten om du vil, men skal man gjøre det norsk, så skal man gjøre det norsk) :)

d r d for nå :) syntes dette bildet var søtt :) ;

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
jeg er litt teit. jeg kan ikke noe for det :) jeg er litt kul. jeg kan ikke noe for det heller :)

Følgere