mandag 19. januar 2009

hvite, kalde, slemme snøflak


det er kald ute og masse snø! det synes kaninene er morsomt :D men jeg synes ikke det! egentlig burde jeg leve på madeira synes jeg fordi der er det ca norsk sommer hele året, året rundt for tenk! tenk så herlig! så kan man gå rundt i flippfliopper som gir store vonde gnagsår men det er herlig allikevel! og sommerkjoler! nam! og solbriller, selvom jeg på en måte hater å ha på meg solbriller, men det er veldig gøy å sitte og se på alle andre uten at de ser at jeg ser på dem, mohahaha!

coveret på cd'n til madcon er kjempebra! jeg så ikke at det var to halve jeg! heftig bra lizzmh azzh! (H) stil lizzmh! (sorry jeg fikk litt anfall ;) gøy å late som at man er bærte når man skriver azzzzzh (H) stil! peace! <3 href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjbPuRZhEnSCap6DjDATkDNJcR2qZi0DJrFO5Ce-xsfkTyb3FdzUG0-UFgzHd-3Ib6PutX1_T-vlkT7sZavdKm7QFKKjhhiSNiNeoGJA9yGP0oVmbZ5dPDVuoEGas3marq6N_1j7QczyRU/s1600-h/madcon.jpg">


så veit vi det :) litt fint bilde egentlig bortsett fra det at de viser finger'n samma, care :D nok om det egentlig så det så så det så så så! :)


jeg har kjøpt meg amvarmere på cubus :) det er deilig :) de var på salg, så veit de det :) og de er svarte :) hahaha :) smilefjes er gøy assa! :) assa er egentlig et ganske teit ord, men samma :)

et par ting jeg ønsker meg;
  • Don't Forget - Demi Lovato (CD)
  • Burnin' Up Tour Book - Jonas Brothers (bok)
  • A Little Bit Longer - Jonas Brothers (CD)
  • Cookie Crisp (amerikansk cereal)
  • Reese's (amerikansk sjokolade)
  • noen skikkelig teite, kule, store øredobbringer :D

jeg kan ikke noe for det men jeg har fått OJD og JB fever, btw, check this video out! ; http://www.youtube.com/watch?v=njyf2WMud_M (jeg veit ikke om det funker, men jeg tror det er sånn man legger inn youtube-videoer, hvis ikke er det sikkert en link du kan trykke på :D) jeg synes denne sangen er ganske kul! (les kjempemage (mega)) så det så! tror det var det for nå... men jeg lover å komme og plage bloggen min igjen snart!

takk for lesing! (thanks for reading) så det så! nød er ut, fred er inn! selvom man sier fred ut...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
jeg er litt teit. jeg kan ikke noe for det :) jeg er litt kul. jeg kan ikke noe for det heller :)

Følgere