lørdag 20. desember 2008

barnevakt på en måte liksom... igjen

ja. her sitter jeg igjen. alene i sofaen. foran tv'en. vondt i halsen. har kakao, men den var veldig søt... ¨/ sånn ekstramt liksom! (haha) jeg har lyst på potetgull, men jeg veit ikke om vi har eller om jeg får lov til å ta. nå starter snart en film som heter elf på tv2, skal kanskje se på den. hvis ikke svitsher jeg over til disney channel :D

jippi, jeg ble faktisk syk idag. som jeg forventet. det er så typisk bais å bli det sånn rett før jul!!! men, men. får vel bare spise c-vitaminer og pusse nesa. hvis jeg er heldig blir jeg kanskje ihvertfall bedre til onsdag!

fikk ikke noen god søvn inatt. for det første så lå jeg jo og ble syk, så det føltes som om jeg drev og holdt på å få feber og hadde feber og "mista" feber osv, men jeg hadde også et langt mareritt om kakemenn som egentlig var veenner og familie som ble forvandla til kakemenn som forfulgte meg og ville drepe meg. huff! det å bake så mange kakemenn og -damer på så kort tid er absolutt IKKE noe jeg anbefaler!!!

anyways... får vel gå og legge vårin. hadetbra for nå! kan ikke love at det ikke blir flere innlegg ikveld. :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
jeg er litt teit. jeg kan ikke noe for det :) jeg er litt kul. jeg kan ikke noe for det heller :)

Følgere