onsdag 24. desember 2008

jul og sånn

nå er det et par dager siden sist jeg skreiv, men regner med at det ikke gjør noe fordi jeg tror ikke egentlig at noen leser denne bloggen i det hele tatt. haha. (jeg er rar).
jul er koselig og bra ((: endelig har jeg fått litt julestemning. dessverre ikke så mye som jeg burde, men ihvertfall litt, da :D det hjalp å åpne venninnegaver imorges! kjempefione gaver alle sammen! tusen takk!!!

så nå sitter jeg på rommet mit tog ser på Reisen til Julestjernen og prøver å få den røde neglelakken (som jeg fikk av henriette<3) til å tørke. tenke det passet litt bedre med rød neglelakk enn med svart.. hehe :P

det blir jul her hjemme som vanlig, men i år blir vi mye færre. vi blir bare,... skal vi se... 5, 6, 7, 8. 8, blir vi ((: kanskje jeg skal spille litt fiolin ikveld, isåfall må jeg øve!!! men vi får se... :)

fred er inn, nød er ut! :D GOD JUL!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
jeg er litt teit. jeg kan ikke noe for det :) jeg er litt kul. jeg kan ikke noe for det heller :)

Følgere