fredag 19. desember 2008

Barnevakt på en måte liksom!

Som du/dere/noen/ingen eller no' sånn (:P) sikkert ser er dette mitt første blogginnlegg. Jeg tenkte det ville være morsomt å starte en blogg og ihvertfall se åssen det går, og hvis jeg helt glemmer det eller det går i dass, så skjer det. Slik er det bare!


Nå sitter jeg hjemme i stua med sår hals og disney channel-klassikere på tv'n ^^ går aldri lei av disney! eller.. det veit jeg vel ikke ennå, hehe... men jeg er så absolutt ikke lei av det enda! Huff.. nå kom playhouse disney. det er kjipt. sorry, nå er jeg litt intern med meg selv, antagelig ikke morsomt å lese! :P


mamma og pappa er borte, så jeg passer på hjemme. småsøsknene og sånn. og huset. og sånn. og sånn. og sånn da selvfølgelig!


det kan hende at det blir litt teit og at jeg lager flere innlegg idag fordi jeg må holde meg våken på en eller annen måte.. hmm. ja, kjenner jeg meg selv rett så blir det mange innlegg ikveld...!


fant ut en ting idag! --> det blir liksom som peace out (fred ut), bare omvendt!
nød er ut alle sammen! meg skriver senere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
jeg er litt teit. jeg kan ikke noe for det :) jeg er litt kul. jeg kan ikke noe for det heller :)

Følgere