tirsdag 30. desember 2008

godt nyttår

ok, så et par dager siden sist. men, som jeg skreiv in forrige innlegg også, jeg tror ikke at det er så veldig mange som leser bloggen min (hehe) så det gjør vel ikke no :P er vel ikke så rart at det ikke blir så mye skriving i romjula, da (:

så! veldig glad i alle julegavene mine! vi var på middagsbesøk igår. dagen før igår (haha) var vi på "kaffebesøk" hos bestemor. det var litt koslig og det blei alt-for-mye kake og kake med egg (bais) så jeg fikk litt vondt i magen. jaja shit skjer!

imorgen skal vi feire med familien til en venn av sindre. det blir sikkert hyggelig (:

noen få linker jeg gjerne ville dele: (sorry ragz, veldig hermin! sorry! bare er litt gøy med morsomme linker :D håper virkelig at du kan tilgi meg (haha) :D)



Godt nyttår alle sammen! Fred er in! Krig er ut!

2 kommentarer:

Om meg

Bildet mitt
jeg er litt teit. jeg kan ikke noe for det :) jeg er litt kul. jeg kan ikke noe for det heller :)

Følgere