fredag 19. desember 2008

kino, lakrissukkertøy og taffelvann

jeg skal på kino på madagaskar 2! yay me! *klapper og ser rar ut og hopper opp og ned og er kul* :D blir gøy med julie! bursdagsgave fra julie :)) takk julie! no vart det mykje julie her! :D

jeg er trøtt, men må vel bli oppe i sånn et par timer til. men da er det jo godt å ha disney channel, da! også har jeg fått vondt i halsen :( driver å blir syk, jeg. jippy jay! kommer antageligvis til å være syk helt til 4. januar også være frisk igjen på 5.5 januar (da starter vi på skolen igjen). yay... men når jeg har vondt i halsen så burde jeg kanskje drikke noe varmt, som kakao eller no (kanskje jeg lager det snart. who knows?) men jeg har egentlig ikke no lyst på det, så derfor er det fint med små lakrissukkertøy fra europris (ja, de er gode!) men jeg drikker taffelvann. så vet vi det. med limesmak faktisk!

skoledagen idag var gøy. løp halve veien til kirka (resten gikk jeg og var andpusten, ikke mobb kondisen min!) også satt jeg på en benk i kirka i 3 kvarter og visste ikke om jeg skulle folde hender eller stå eller sitte eller klappe eller synge, men , men. det gikk vel bra. og så tok vi følge til skolen også fikk vi karakterkortene og jeg skal få 5'er i musikk til neste år (veldig samme med norsk muntlig) og jeg fikk 6'er i norsk skriftlig! yay me! *klappklappklappklappklapp*!

nå skal jeg se litt mer på tv, og jeg tror faktisk at jeg skal lage meg kakao, jeg. også veit jeg at det egentlig er litt sånn fjortistragisk å skrive så mange ganger og så lite interessante ting som er teite, men det gjør at jeg holder meg våken :P hadebra for nå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
jeg er litt teit. jeg kan ikke noe for det :) jeg er litt kul. jeg kan ikke noe for det heller :)

Følgere