fredag 6. februar 2009

bare fordi jeg kjeder meg...

Generelt :
1. Navn:
Ingvild
2. Alder:
14 år
3. Født:
12. November, 1994
4. Bosted:
Bekkelaget
5. Stjernetegn:
Skorpion
6. Hvor ble du født:
Veit faktisk ikke, jeg. Det er litt flaut egentlig... Men i Oslo ;)
7. Hvor mange språk kan du:
Norsk, engelsk og litt spansk
8. Fremtidsplaner:
Jeg og Julie skal bli bakere på Holtet for å tjene penger som vi skal gi til staten eller kommunen eller hvem i Hundremeterskogen som styrer for det, også skal vi lage dyrepoliti her i Norge! Tannpasta pang!
9. God vane:
Jeg har mine egne meninger, og jeg tror jeg kan gå så lang som å si at jeg er ganske reflektert og ser på de fleste (alle?) situasjoner fra flere sider :)
10. Dårlig vane:
Jeg har en liten (les stor) tendens til å ha til korttidshukommelsestap
11. Hobby:
Fiolin (don't judge me!), venner, kaninene mine, familie, sjokolade!! :)

Utseende :

12. Hårfarge:
Blondt
13. Hair extensions:
Nei!
14. Langt eller kort hår:
Ja, noe sånt
15. Øynefarge:
Blå
16. Hårtype:
Rett, littegranne fall, men ikke så mye.. Og litt for glatt til tider, ihvertfall når jeg først skal ha noe i håret, så sklir det jo nesten av håret mitt jo for filler'n!
17. Høy eller lav:
Noe sånt, ja ;)
18. Piercing:
Nei, kun i ørene. Et hull på hver side
19. Tattoo:
Nei, ikke foreløpig?
20. Klesstil:
Jeg veit ikke åssen jeg skal forklare den, jeg. jeg kler meg ganske mye etter humøret mitt. Mange sier at jeg bare har på meg svart. Det har jeg ikke, men jeg går i en del svart (nei! det betyr ikke at jeg er emo, jeg er ikke gother! nei jeg er ikke bare lei meg osv osv!), men jeg bruker det meste :P Det er viktig for meg å ikke gå i det samme som alle andre går i. Jeg vil ikke ha hvitt hår, mørk brun hud, digre "perle"øredobber, hullete jeans, digre bergansjakker, stygg frisyre, hvit øyenskygge og larveøyevipper.
21. Jålete:
Njai ville ikke sagt det egentlig... Litt til tider, men nei, ikke egentlig...
22. Sminke:
Ja.
23. Briller/linser:
Nei
24. Regulering:
Nei, heldigvis ikke nå lenger. Har hatt...
25. Fregner:
Nei. Får litt sommerfregner ^^

Hva :
26. Spiste du sist:
Sjokolade
27. Drakk du sist:
Kaffe
28. Har du på deg nå:
Digre, deilige, myke sokker, svarte, tighte jeans, knæsh rosa t-skjorte med motiv (str. 7 år :P men den er veldig stor!) og camprockkjedet mitt og ponedringen min ^^
29. Har du på deg når du sover:
Pysj, vel!
30. Hører du på nå:
Oro jaska beana :P den er kul
31. Synes du om deg selv:
Jeg er heftig kul! Og utrolig teit!
32. Er det beste du vet:
Jeg veit det kan høres veldig dumt ut, eller koseli, velg selv... Bare å ligge på gulvet og se på kaninene mine :) det er så koselig når de kommer bort og snuser på deg og slikker hverandre og har det bra :) Gleden av å se andre (både dyr og mennesker) ha det bra er det beste jeg veit :)
33. Er det verste du vet:
Dyremishandlig og at ferien er slutt! :(

Favoritt:
34. Matrett:
Taco!
36. Dessert:
Sjokolade! Brownies! Iskrem! NAM!
37. Godteri:
Fudge og melkesjokolade og lakrisbåter og karamell og smash og biler og sure skrikerunger og non stop og wææ neste alt jo for filler'n!
38. Frukt:
Kiwi eller grønt eple eller kanskje plommer eller stenfrie druer, eller? wææ! detta er for vanskelig!
39. Grønnsak:
Rød paprika!
40. Bær:
Jordbær <3 og blåbær og villbringebær og modne tyttebær er godt! og rips! nam!
41. Sjokolade:
Egentlig alle, men norsk melkesjokolade og smash og Reese's!
42. By i Norge:
Tvedestrand :)
43. Språk:
Amerikansk!
44. Land:
The USA!
45. Dialekt:
Sørlandsdialekt og stavangerdialekt :)
46. Sommersport:
bade bare :)
47. Lag:
queh? i fotball liksom? #¤(*"£€€£@!!! jeg gir ¤#"*~¨ i fotball! så det så!
48. Butikk:
H&M ^^ og kiwi (first price-varer (inkludert billig, kjempegod melkesjokolade) og yeah!) og europris (det har billig tyggis, ok?!)
49. Klesplagg:
morgenkåååpe! og pysj ^^ og sommerkjoler!
50. Artist:
Jonas Brothers, Demi Lovato, Miley Cyrus, Bryan Adams, Nickleback, Colbie Calliat, Jason Mraz + maaange andre!
51. Sang:
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange!!! Men A Little Bit Longer er den fineste sangen i verden <3
52. Gruppe/band:
Jonas Brothers
53. Film:
Hmm.. alle disneyfilmene egentlig :) Camp Rock akkurat nå :P
54. Serie:
One Tree Hill og Simpsons :) og frustrerte fruer :) og hannah montana og the suite life on deck og the suite life of zack and cody og j.o.n.a.s. og sonny with a chance og wizards of waverly place og sånn ^^
55. Reality program:
hmm... ser ikke så mye på det egentlig...
56. Dyr:
Katt, men elsker egentlig så godt som alle dyr, jeg :)
57. Kosedyr:
de fleste mine ^^
58. Kortspill:
hm.. basket
59. Brettspill:
Monopol :)
60. Dataspill:
The sims 2
61. Skuespiller:
johnny depp :)
62. Skuespillerinne:
Selena Gomez
63. Årstid:
Sommer!!!
64. Måned:
mai, juni, juli og august ^^
65. Tegnefilm:
de fleste disneyfilmene :D
66. Farge:
svart, lilla, rød, limegrønn, turkis, litt rosa
67. Tyggis:
Extra og dubbermint
68. Doc drops:
De svarte, orginale!
69. Bilmerke:
det gir jeg dovann i :)
70. Sminke:
maskara, eyeliner, idpulver og litt øyenskygge (gud det hørtes bærtete ut...)
71. Produkt:
que?
72. Parfyme:
d gir jeg også litt dovann i.. parfymer som lukter vanilje lukter godt :)
73. Blomster
røde roser
74. Shampoo:
herbal essenses
75. Blad:
aner ikke. leser ikke så mye blader. men ihvertfall ikke topp!!!
76. Bok:
Stella

Kjærligheten :
77. Har du noen gang vært forelska:
Ja
78. Er du forelska nå:
Ja
80. Har mange vært forelska i deg:
ikke så mange tror, jeg :P veit vel bare om en :PP
81. Har du stjålet en venn(innes) kjæreste:
Nei, aldri! Ville aldri gjort noe sånt!
82. Hvor mange hjerter har du knust:
Ingen, så vidt jeg veit
83. Hvor mange ganger har hjertet ditt knust:
0
84. Hva ser du etter i en kjæreste:
Jeg er ganske rar. Øynene er det viktigste (etter personlighet, selvfølgelig). Dype, pene øyne er utrolig pent :) Han må ha humor, trust (husker ikke det norske ordet, haha) er veldig viktig. Jeg liker pene hender. Jeg har ikke den minste anelse om hvorfor, men samma :P
85. Går du etter utseende eller personlighet:
Personlighet
86. Er du kresen når det kommer til kjærligheten:
Ja, ganske :P
87. Har du noen gang vært utro:
Nei.
88. Har noen vært utro mot noen med deg:
Nei.

Har du noen gang :
89. Vært forelska:
Ja.
90. Grått over en gutt/jente:
Ja.
91. Nakenbadet:
Ja, da jeg var liten
92. Sagt hva du følte for en person:
Ja.
93. Rømt hjemme ifra:
Ja, jeg sa at jeg kom aldri hjem igjen, så løp jeg en rundt runst kvartalet og kom hjem igjen og var helt blid igjen :)
94. Vært i fengsel:
Nei.
95. Fått bot:
Nei.
96. Stjålet fra en butikk:
Ja, en liten grønn spenne fra en lekebutikk tror jeg. Mamma leverte den tilbake :P
97. Vært i slåsskamp:
Nei, eller bare med søsknene mine :p jeg vinner yay!
98. Vært en "nær døden" opplevelse:
Nei.
99. Blitt såret:
Ja.
100. Blitt dumpet til fordel for noen:
Nei.
101. Brukket et bein:
Nei, tror ikke det. Kanskje et par ribbein.. Ja. Et par ribbein, 1, 2, 3, 4 tror jeg... ¨/
102. Kjørt med rullestol:
Hakke hatt bruk for det, men jeg har prøvd. Det var gøy! :)
103. Blitt sviket av en god venn(inne):
Ja...
104. Vært avstandsforelska:
Ja
106. Gitt penger til en god sak:
Ja
107. Veltet en ku:
Nei, ikke ennå :P mohahhaha
108. Baksnakket noen:
Ja.
109. Brutt loven:
Antegeligvis
110. Begynt å gråte for å slippe bråk:
Nei.
111. Blotta deg for noen:
Nei.
112. Kyssa ei jente:
Nei, ikke et menneske. Jeg regner med at kaniner, katter og hunder ikke gjelder. antageligvis ikke hester heller :P
113. Vært i en bilulykke:
Nei
114. Deltatt i snøballkrig:
Oh yeah!
115. Dyrket mat også spist det etterpå:
Ja :P bittesmå, vonde poteter :P og tomater tror jeg :P

Den eller den :
116. Johnny Depp eller Orlando Bloom:
Johnny Depp!
117. Pop eller Hiphop:
Pop.
118. Rock eller Punk:
Rock.
119. 50 cent eller Eminem:
Eminem.
120. Fredag eller lørdag:
Lørdag.
121. Sjokoladekake eller is:
Sjokoladekake. Nei is! Nei sjokoladekake. Nei! BEGGE DELER!
122. Sjømat eller kjøtt:
Hmm.. Jeg liker bare fisk når det gjelder sjømat, og liker det meste av kjøtt. Men jeg får bedre samvittighet av å spise fisk :P Vanskelig egentlig. Prøver å kutte litt ned på kjøttinntaket med tanke på miljø :)
123. Rødvin eller hvitvin:
neitakk, du!
124. Øl eller cide:
Ciderbrus uten alkohol :))
125. Røyk eller snus:
æsj eller æsj? neitakk!
126. Chanel eller Dior:
d gir jeg dovann i
127. Piercing eller tattoo:
nei, aner ikke jeg...
128. Volleyball eller bandy:
Volleyball!
129. Sommer eller vinter:
Sommer!!!
130. McDonalds eller Burgerking:
McDonalds :) de har leker!
131. TheVoice eller MTV:
MTV
132. TV eller PC:
PC
133. Varmt eller kaldt:
Varmt!
134. Blå eller grønn:
GO GREEN!
135. Rosa eller svart:
Svart.
136. Hund eller katt:
Katt
137. Danmark eller Sverige:
Sverige. der skjønner jeg hva de sier, og de har billig is og godteri :)
138. Skole eller lekser:
Skole, grøss
139. Hotell eller camping:
Hotell. :)
140. Grease eller Dirty Dancing:
Grease.

Ja eller nei :
141. Er du snill:
Ja.
142. Er du skolelys:
Nei.
143. Er du vegetarianer:
Nei.
144. Er du musikalsk:
Ikke noe særlig, nei. Hører på musikk ALLTHATIME! :D (wow im lame)
145. Er du flink til å tegne:
njai kanskje :P
146. Er du flink i sport:
nei!
147. Er du dyremishandler:
Nei!
148. Er du kosete:
Ja :)
149. Er du morsom:
Ja, helt hysterisk faktisk! TANNBASTA! med sjokoladesaus på! for søren!
150. Er du glad i å danse:
Ja
151. Er du glad i karuseller:
Ja
152. Er du god i å fortelle historier:
Nei :)
153. Har du klippet barbien din:
Ja! Har ikke alle det, da?
154. Har du sprunget Tine stafetten:
Ja
155. Har du lyst å feriere i Sameland:
Med tanke på kulturen og alt det der; JA! Men med tanke på kulden og været; NO WAY!

SÅ DET SÅ!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
jeg er litt teit. jeg kan ikke noe for det :) jeg er litt kul. jeg kan ikke noe for det heller :)

Følgere