lørdag 28. februar 2009

klem eeeeeeeeeeeeeeffem!

ja, jeg hører på klem FM :) å in gud! jeg tror je blir gaal! tastaturetmitt er pure bais! men det som er så irriterende er at klokka 4 (16) blir den gjørt om sånn helt magisk til jazz-radio! jeg kanke fordra jazz! det er extremt stressende og kjedelig samtidig! jazz er bais imine ører! jeg takler det meste av musikk, assa, men ikke jazz! og ikke hard rock, men det hkke o med saken å' gjøre...

så nå må jeg vel høre på rdio 1 istedenfor... hmm.. et par sanger er en pause i et kvarter med reklame. bais... men, men det får gå.. musikker musikk :))

hmm.. joa, jeg tegner ortsatt! det er moro! :)) ergnske ferdig med en tegning av selena gomez :) blei fornøyd m den som en tegning, men den ligner ikke på henne..jaja,.. bais skjer (shit happens)

kult! jeg kan farge teksten min her! nam! det var gøy! nå skal jeg vel tegne ltt mer, tror jeg :)jeg vil tegne talor swift! men hun har vanskelig hår! huf.. bais skjer... h en fortsatt god dag! (sånn som de sier på rema 1000) :)

1 kommentar:

  1. Kunne ikke vært mer enig! Er SÅ lei av at det er jazz på dagen!!!

    SvarSlett

Om meg

Bildet mitt
jeg er litt teit. jeg kan ikke noe for det :) jeg er litt kul. jeg kan ikke noe for det heller :)

Følgere