søndag 22. februar 2009

draw, tegne, dibujar, tërheq, يرسم, рисувам, joonistama, vetää...



... og sånn kunne jeg sikkert holde på i en evighet, men det gidder jeg ikke. google translation er en fin ting!




jeg har funnet ut en ting! jeg må få


(<- rompa) mi i gir og skrive flere og mer interessante innlegg på bloggen min! jeg kjeder meg av å lese min egen blogg, ikke det at jeg egentlig leser den, fordi jeg får med meg det meste av det jeg skriver når jeg skriver det! (i) aha! men jeg vil ha mer bilder! mer moro! mer ikke-gjesp! yay! hvordan dette skal gå til, det veit jeg ikke, men det er lov å være optismistisk, er det ikke? BAIS tastaturet mitt funker ikke helt! den hoppr over bokstaver innimellom as well as spacetasten! BAIS! BAI ! SQGD#&%898ouij! så det så!!


et bilde, bare fordi da er det mere morsomt å "lese"! :D
luk how cute it iz!
sov skummelt og drøm surt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
jeg er litt teit. jeg kan ikke noe for det :) jeg er litt kul. jeg kan ikke noe for det heller :)

Følgere