torsdag 26. februar 2009

"Overskrift"



se på dette utrolig pene, søte, dype, kule og alt det er bildet! ~ v





jeg visste ikke hva jeg skulle skrive som overskrift, så da skreiv jeg "overskrift" som overskrift. smart, hva? nei, ikke egentlig, jeg veit det. men samma mamman! :)




jeg kom på at jeg hadde jo faktisk ikke skrevet no igår, tror jeg? samma kan det være, jeg har ihvertfall ikke skrevet no idag, så da gjør jeg det. :)




jeg har fått munnskål under tunga. det er heftig vondt, virkelig ikke noe å anbefale! de "trådene" under tunga, det liksom stikker ut en hvit klump der. digg. au!




de som enten har fritidsproblemer eller kjeder seg litt eller liker å se på bilder, så synes jeg dere burde se på bildene mine på flickr.com :) username: IngvildFS legg gjerne igjen noen kommentarer :)) det gjør ingvild glad :)



jeg anbefaler fortsatt ALLE å høre på Taylor Swifts musikk!!!!


bortsett fra snøen så digger jeg været idag! det er heerlig! jeg skal gå ut og ta noen ut kaninene og ta noen bilder som jeg legger ut senere (enten idag eller imrg) :) veldig morsomt å se på kaninene i den dype snøen, hehe :P
ha en solfylt dag! :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
jeg er litt teit. jeg kan ikke noe for det :) jeg er litt kul. jeg kan ikke noe for det heller :)

Følgere