torsdag 12. februar 2009

utfunnet av meg...

...(det betyr at dette har jeg funnet ut, antagelig etter at noen andre har funnet det ut før meg)

  • hvis man rister helmelka før man heller den i kaffen, sparer man seg for både tid og strøm (sånn istedenfor å skumme melka)
  • det er ekstremt morsomt å lese en bærtes blogg (www.martheaj.blogg.no), nå får jeg problemer hvis hun leser her, men det gjør hun nok ikke. hun er ikke kul nok til det :)
  • jeg tror man kan overleve lenge på kaffe og ritz-kjeks
  • det er veldig kjipt å ta noen tabletter (piller) som skal hjelpe deg, men som bare gjør deg kvalm.
  • man blir trøtt når man våkner en time hver natt, yay (det er faktisk veldig kjipt!)
  • det er vanskelig å finne igjen en ring man har mistet i den høye snøen
  • kaniner er morsomme når de prøver å gå i dyp snø
  • id-pudder ka brukes om concealer ved nødstilfeller
  • jeg veit ikke åssen man skrive kånsiler
  • jeg er ikke noe flink tilå skrive leserinnlegg

yay, da veit vi det!

2 kommentarer:

  1. Jeg tror ikke du trenger ritz-kjeks en gang, jeg! Baaare kaffe! Og berteblogger er hillarious! :D

    SvarSlett
  2. jippiyay! kaffe og te redder dagene mine! :D og sjokolade! nammenam! du ate jeg hakke slakta sjokoladeplata mi enda! så kanskje dere kan komme og være med å slakte den med mine gale venner???! :D

    SvarSlett

Om meg

Bildet mitt
jeg er litt teit. jeg kan ikke noe for det :) jeg er litt kul. jeg kan ikke noe for det heller :)

Følgere