søndag 15. februar 2009

influensa?

jeg er blitt syk. jippi! kjempeübersuperdupermegagigaveldigkjempeslapp, dunker og verker og alt annet i hele kroppen (også hodet mitt) og hoster ogsvir litt i øynene og er tett i nesa og renner av nesa. bais! det er absolutt bare kjempebais! jeg liker ikke å bare orke å ligge i senga og se på disneyepisoder på youtube (ikke det at jeg ikke liker å se på disneyepisoder!), fordi jeg får ikke sove. jeg veit at jeg burde sove siden jeg er syk, men jeg får ikke sove. jeg er ikke trøtt, bare veldig, veldig slapp. ja så veit dere det. det var antageligvis veldig interessant!

menne atte mamma sier at det kanskje ikke er bare en vanlig forkjølelse, men at det kanskje er influensa! :( vårin (lillesøster) har hatt feber i 5 dager... hm..ja, ja.. man får se...

det positive er at det er vinterferie, da :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
jeg er litt teit. jeg kan ikke noe for det :) jeg er litt kul. jeg kan ikke noe for det heller :)

Følgere