lørdag 28. februar 2009

jeg trenger hjelp!


jeg trenger hjelp! hehe.. neida det ekke så veldig alvorlig! nei, hva e det jeg sier?! det ER alvorlig! det står tross alt om sjokolade her! hehe.. jeg er medlem på frei på sånn kokurranse hvor det er en gåte hver dagn også kan man vinne sjoklade! :D yay! men jeg aaaaaner ikke hva svaret på dagens gåte er! jeg har tilogmed spurt mamma og søkt på google oh em gee liksom! kn noen hjepe meg?? gåta er; Hva er det som både blir lengre og kortere på samme tid?

hvis du veit svaret; vær så vær så vær så snill å' hjel meg! pretty please! :))

bais! jeg ater tastaturet itt nå! det funke ikke forfillern! dt vil ikke skrive alle bokstavene! bare se! nå har jeg ikke fiksa p noen av feilene som kommer av seg selv, jeg veit ikke om det går an å lese dette en gang... hmm.. knskjjeg må fkse det på en eller annen måte... npoen som veit åssen? :)

jeg lovte jo at jeg skulle legge ut bilder avkaninene og sånt igår :) men jeg gjorde det jo selvfølgelig ikke igår, men her er det noen bilder :) sånn overalt i dette inlegget! yay! :D


ha en deilig solfylt dag! :))

2 kommentarer:

  1. Hm..? Vanskelig å vite. Først må man vel tenke på hva som blir lengre, og så finne ut om noe av det blir kortere samtidig! Meeeen..det kan ta sin tid...... :P

    Ting som blir lengre:

    Blomster

    Trær


    Egentlig så tror jeg det må være noe abstrakt.. (?) :P

    SvarSlett
  2. aaaner ikke.. kanskje livet? hmm.. takk for din hjelp ;PP

    SvarSlett

Om meg

Bildet mitt
jeg er litt teit. jeg kan ikke noe for det :) jeg er litt kul. jeg kan ikke noe for det heller :)

Følgere