lørdag 28. februar 2009

Paris Hilton and Ellen DeGeneres broke up!

Ja! Det er faktisk sant! Paris Hilton og Ellen DeGeneres har slått opp! Jeg vet det, jeg er sjokkert, jeg, også! Skjønner du ikke hva jeg snakker om? Nei, nei... Trykk her og se på videoen før du leser videre!

Og for dere romvesner som faktisk IKKE så på Alexander Rybak og Ann Kristin Hva-Hun-Nå-Heter på Senkveld me Thomas og Harald i går, så snakket Thomas og Harald med Paris Hilton fordi hun søker en ny "BFF" ;) Er det ikke trist?! Ellen og Paris er offisielt ikke bestevennerforalltid lenger! Ja, ja... Ellen kan gjøre så mye bedre! :))

2 kommentarer:

  1. INGVILLLLDDDDDDD!!!!!!!!! Nå må du faen meg se å legge ut et nytt innlegg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er glad i deg<3

    SvarSlett

Om meg

Bildet mitt
jeg er litt teit. jeg kan ikke noe for det :) jeg er litt kul. jeg kan ikke noe for det heller :)

Følgere