lørdag 28. februar 2009

freia påske egg!

NAM! er vel det de fleste tenker, men jeg tenker noe annet også; GRØSS!!!

nei! jeg har ingenting imot freia sine produkter! ikke idet hel tatt! de ermitt liv (elns) :)))))men GRØSS! freia påske egg! haaaaallo! det er PÅSKEEGG! som i ETT ord! som i, IKKE delt i to!

men det er übergodt! sånn extremt nammenammenammenam!!! men vi kan egentylig ikke hadet fordi atte sidre (lillebror) ikk tåle r de , så det blir urettferdig for ham. ugh! men det er j så goooooooodt! jaja... bais skjer he i livet!


ja! jeg har skrevet 3 innlegg på rad nå, men jeg hadde lyst. fikk liksom litt sånn "DET-MOTSATTE-AV-SKRIVESPRRE" ;)



haaaaaaaaaaaaaade! nå skal jeg teegne! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
jeg er litt teit. jeg kan ikke noe for det :) jeg er litt kul. jeg kan ikke noe for det heller :)

Følgere