søndag 22. februar 2009

eg gløymte tha point

jeg glemte penget med overskriften/tittelen på forrige innlegg! poenget er at jeg dreiv og tegna :) holdt på med det ganske lenge,men det blei ikke så mye resultater. jeg er litt or mye perfeksjonist til tider... jeg er nesten ferdig med en tegnig bareegentlig, av nick jonas :) sorry, jeg kanke no for det! jeg liker jonas brothers :) im not ashamed to say that i am a jb fan, look it up! :)





her skulle den sangen/youtubevideoen være, men den ville ikke og den var baiseslem, så den er ikke her, men søk på youtube hvis du vil se den ;) (lite trolig, jeg veit, men hvis) søk; jonas brothers addict anthem ;) den fre venitianpricess eller hva hun nå heter :P da blir det et bile istedenfor bare for at dette innlegget skal se litt mere spennende ut :P haha... :D se så søte de er, da! :D <3




jeg har nettopp stått opp. jeg er trøøøøtt! bah! nå skal jeg nok gå og ta meg noe og spise også skal jeg gå på badet, så teer jeg nok litt mer :) kanskje jeg legger ut det jeg tegner, men det er virkelg ikke sikkert. jeg pleier ikke å bli fornøyd :P





god morgen! med kaffe! kaff redder dagen nok en gang! så det så! et bilde på slutten bare;


bare fordi jeg har ekstremt lyst på cookies nå! je lagde noen i helga uten egg og de var farlig gode! jeg tror jeg skal lage noen idag! dobbel oppskrift! nam!! hadebra! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
jeg er litt teit. jeg kan ikke noe for det :) jeg er litt kul. jeg kan ikke noe for det heller :)

Følgere