lørdag 28. februar 2009

milk 'n' cookies

naaaaaam! jeg kanke få nok av cookiesene katarina og jeg lagde! de er heeeeeeeeeeeftig gode! oppskriften legger jeg i egen innlegg etterpå :) nå; sorry for alle eventuelle skrivefeil! tastaturet mitt fungerer ikke sånn som det skal! det vil ikke høre p meg! den hopper over noen bokstver innimellom, og noen ganger mellomrom,så ikke drep mg for det! takk! :)
er jeg ikke peeen? hoho

anywaaays...jeg har spistså mange av de cookiesene i det siste! shhhH! dont tell my mom! pretty please! melk er godt med cookies! vel... så lenge mn ikke blir kvalm og får vondt i magen av melk...
menne atte <-aprikos melk... fø så var det jo alltid sånn at det stod på melkekartongene at man skulle drikke 2 glass med melk for å få i seg sin daglige dose av kalsium og alle de andre rare greiene som er i melk, men nå sier de plutselig 3 glass!! det går jo fillern meg ikke an! jeg klarte j å drikke 2 glass bare en dag jo!huff.. kanskje jeg dør ung pga for lite kalsium.man vet j aldri. ellerkanskje man gjør, men jeg veit ikke..
men melkebart er alltid morsomt! men jeg skjønner på en måte ikke at det gåran fordi atte jeg drakk faktisk et glass skummet melk nå nettopp (med en cookie cff), også lagde jeg melkebart, men den rant o bare nedover jo for fillern! bae se her;

jeg veit jeg er ekstremt pen!
--->
joa, jeg tror det var nok unyttig info for nå! lev ditt liv vel! :)

1 kommentar:

Om meg

Bildet mitt
jeg er litt teit. jeg kan ikke noe for det :) jeg er litt kul. jeg kan ikke noe for det heller :)

Følgere